Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 12 juli 2013

Jobbigt.... det gör ju så himla ont......

blir så stressad...,testar allt jag kan och det som hjälper mer än det andra är flytande alvedon på en tuss som jag trycker mot blåsorna iallafall den största av dom och xylocainlösning på en tuss..... det går åt tussar på löpande band....annvänder bomullsrondeller efter tips från apoteket..... Idag va det veckohandlingsdag för pappan och efter jag skrivit inköpslista så gav han sig iväg....under tiden han va borta så kom posten med mitt vunna bud av M&K's Kasper garn...40 kronor fick jag betala för 10 nystan......som hittat.....tydligen ska Kasper garnet försvinna och det tycker jag är tråkigt för det är ett helt okej akrylgarn.....medans pappan va och handlade dök Malin med familj upp för att bada...och Erica som tagit bort sin cvk fick också bada...... Ville åkte med Tim och badade hos Zebbe... Linnea fixade mddagen idag som vi kallade för Linnèas sommartallrik....jättegott men jag kunde knappt äta ngt pga blåsorna så till kvällsfika blev det näringsdryck..... kom på att jag inte käkat ngt godis eller chips på tre veckor.... åhhhhh va jag vill att blåsorna ska försvinna NU !!!! Men det dyker ju bara upp fler..... det gör så ont.......  Stickat har det inte blivit så mycket av idag...... Imorgon blir det kalas här för då fyller Linnéa 20 år och Philip 18 år behändigt att dom fyller på samma dag iallafall när dom fortfarande bor hemma....så då kommer alla syskon med familjer och Titt och Boman så det blir fullt hus........ fixat med presenter har vi gjort idag...för på söndag så fyller ännu ett av våra barn år....Emma fyller 27 år .........så tre av barnen fyller år i helgen...nu ska jag krypa ner i myslådan och invänta JB men först WF...... Godnatt Världen <3




4 kommentarer:

  1. Jaa hoppas du kan få sova inatt. ..Hoppas det går bra med kalasen i morron. .kraam ♡ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tycker så synd om dig som är så drabbad av allt skit du har.Fattar inte att du orkar som dessutom har en stor familj där hemma som du tar hand om.Hoppas verkligen att dom förstår hur du har det å hjälper till.Varför ska du måste ha alla dessa biverkningar som plågar dig?Tur du har din älskade sticking å att dina händer orkar med det.Tusen goa kramar till dig å en härligt skön sommar önskar jag dig.Aina

    SvaraRadera
  3. Men åhhh vilket fynd med garnet!
    Grattis till dig!
    Sköt om dig! Kramar!

    SvaraRadera
  4. Såg att du föjer min blogg. Vad glad jag blev. Var ju tvungen att gå in och läsa på din också. Jag blev avundsjuk och rörd och samtidigt ledsen. Avundsjuk över alla dina barn, jag hade också velat ha stor familj. Rörd över hur du släpper in och beskriver allt runt din cancer. Ledsen över hur det drabbar även de som inte förtjänar det. Tänk om man kunde skicka det på vissa onda mäniskor istället. I vilket fall som helst vile jag bara på detta sätt uppmuntra och skicka en förhoppning om att allt ändå skall gå bra för dig och de dina.

    SvaraRadera