Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 29 juli 2013

Jag kommer nog att överleva en födelsedag till.......

men det är några timmar kvar........ en liten parantes...... undrar hur det känns att vara en mamma och inte bry sig om sina barn som fyller år,skulle vara intressant att veta hur man är funtad då ???? En liten parantes........ blev en ganska skön dag i dag vad gäller vädret....mulet men varmt...... undrar när vi ska få regn här till våra bär i skogen... och svampen...... den torkar väl bort....Pappan och Ville for iväg in till stan för att fortsätta söka efter en Monster High kille....och gissa vad dom hade precis fått in en på en av leksaksaffärerna ,det va ett dubbelpack med en kille och tjej...gissa om det va en som blev glad.....har stickat färdigt Tuvas kofta och påbörjat en av alla bluffisar som ska säljas på höstmarknaden här i Gunsta i september......och så har vi förberett lite för Pappans och Villes lilla semestertripp upp till Rullsand med Villes storebror Micke m familj,resten av ungarna blir hemma med mig,pust...... Så tror jag torktumlarn gav upp idag tur det är fint väder så man kan hänga tvätten ute..... Känner mig sådär i kroppen,börjar känna av oron inför den stora röntgen av hela kroppen som ska göras om ngn vecka.....tror inte att tumören slutat växa.......men jag hoppas ändå att den har det......för det jag har känt i kroppen och sagt till läkarna även om dom varit tveksamma till det jag sagt så har det visat sig vara som JAG känt...... nä nu ska jag ta mitt giftpiller och sen spela lite WF och försöka få mig lite sömn......Åhhhhh vad jag längtar till nästa vecka då Jag,Pappan,Emma och Ville ska åka upp till Gävle.......Och i dag damp det ner sååå sött mönster och garn från Ulla i Malmö ... Det är Lycka .....




5 kommentarer:

  1. Vad härligt att ha en sådan hobby som man älskar och förgyller livet! Det vill jag också ha :-)

    God natt och sov så gott!
    /Anne-Katrine

    SvaraRadera
  2. Grattis fina DU på din födelsedag ♡...Hurra hurra hurra. ..Va skoj för dej att åka till Gävle o köpa garn:) Hoppas värmen lägger sig lite för dej så det inte blir så jobbigt! Jaa du tänkvärda ord där du visar ♡.Kram kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. GRATTIS PÅ DIN DAG!!!!!
    Kerstin F

    SvaraRadera
  4. Grannen fårtanten o Hästgubben gratulerar på födelsedagen. Ha det bra trots värmen för snart kommer regnet o vi kan dansa regndansen.

    SvaraRadera
  5. Ja såna föräldrar har även jag. Men jag har precis fyllt 50 och kände den tomhet som min mor troligen kände den dag jag föddes. Idag vet jag värdet av riktiga vänner. Blodsbanden är inte viktiga om de inte är ömsesidiga. Du är fantastisk, och som förälder skulle de vara stolta över den fantastiska person du är. Du är ett stort ljus för många. Hoppas du får den allra bästa födelsedagen.
    Eva

    SvaraRadera