Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 26 juli 2013

I dag har det varit en av dom där jobbiga, låga dagarna när man bara känner sig ledsen.....

mycket beror nog på blåsor i munnen och såren i händerna har inte kunnat sticka så mycket som jag skulle velat gjort idag....då såren gör ont.....och så har det varit väldigt jobbigt med värmen idag...tur vi har poolen för ungarna som dom kan härja runt i , i denna värme..... Dagen började med fix och trix sen for Pappan med sällskap av Linnéa ,Ebba och Ville iväg på veckohandling.... Ville va på jakt efter en Monster high kille men dom va slut på Coop.....Linnea hade däremot köpt 3 fina glasburkar åt mig i en för tidig födelsedagspresent.... sen har det badats och grejats ,fikats och svettats..... till middag idag blev det grillat kött,färskpotatis,beasås och sallad,första middan på en månad jag kunnat äta....dock skuret i små små bitar så dom inte skulle skava på blåsorna....efter maten fick jag ont i magen men har ju inte käkat fast föda på en månad...men så himla gott va det.....Vid 19.30 tiden dök Emma och Lars upp för en för tidig födelsedagsfika...och fick så fina presenter en fin korg,en stoooor Krysantemum,en Jordgubbstjej och bidrag till min garnresa jag hoppas orka fara iväg på ,upp till Gävle .....Emma åker på semester på söndag och är inte hemma på min födelsedag...Tack Emma min dag fick ett Glatt avslut....Imorgon funderar visst Pappan och Ville på att fara iväg och möta upp Sara's på Eskilstuna djurpark..... så då hoppas jag att få en lång stickdag =)Just ja lyckades buda hem lite garn till super pris är såååå nöjd =) nu ska jag krypa ner i myslådan spela lite WF och invänta JB <3 Natti Natti






2 kommentarer:


  1. Jag läste om någon som fick Embla, för blåsorna?
    Lider sååå med dej.

    Du är som jag skrivit förut, min hjältinna.
    Och jag , som dej, älskar att sticka:)

    En stor kram , från Karlstad.
    //Tina

    SvaraRadera
  2. Jaa fy säger jag också..lider verkligen med dej Bettan...Gullig dotter du har...Grattis i förskott då vännen...Hoppas du får njuta lite också nu..♡Kram Gunilla

    SvaraRadera