Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 3 juli 2013

Nyfriserad och fin......

Idag fick Ville följa med Pappan på jobbet för efter jobbet skulle Ville till frisören....och han kom hem och va sååååå himla fin.... sötnosen vpran... Mitt Lilla Hjärta..... Linnea Tobias och Ebba for iväg in till stan, så jag fick nån timme i total tystnad.....återhämtningstid...... och då blev jag äntligen färdig med Lilla Ronjas tröja och kunde påbörja en tröja till Liam.......På eftermiddan när Linnea och Ebba kommit hem kom Sara och Isak och dom tog med sig Linnea och Ebba för ett  dopp i Länna sjön..... medans jag började med maten..... Emma dök upp efter sitt arbetsslut och fick sig middag med Färskpotatis,Fläskkotletter a'la Bettan,beasås och grönsaker. gott som sjutton va det.......Händerna fortsätter att vara jobbiga kör nu med alla krämer jag bara kan....... Så skönt för nu har pappan bara en arbetsdag kvar och sen har han semester ,för på Fredag ska dom åka på sin årliga tur till Åland och bada,det har blivit tradition för pappan och ungarna att åka på det Fredagen innan hans semester börjar....och jag får mig en välbehövlig dag med vila <3 men först har vi Torsdag och då skulle det visst bli regn......härligt.......och Syster Yster kommer på lite fika...... Ha en go natt ! nu hoppar jag ner i myslådan och drar några vändor WF =)









4 kommentarer:

  1. Vilken underbar familj ni verkar vara :)
    Garnet på nedersta bilden.. Vad är det för nåt?
    Hoppas klådan ger med sej lite!

    Och ha det så gott som det bara går!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Fine Wille...Skönt för dej att få återhämta dej lite...Blir väl skönt när mannen har semester också så blir du lite mer avlastad.Kul med syster yster...min fina syster kommer till mej i morron. ..kram vännen♡Gunilla

    SvaraRadera
  3. Tröjerna är så gudomligt fina. jag stickar mest vanliga sockar men blir så sugen att börja med sjalar, tröjor m.m. när mans er allt fint ni alla gör i gruppen på facebook.

    Supersnygging du fick hem... ;)

    Huuu, stackare vad du har det jobbigt med dina händer. Jag kom att tänka på en produkt som alpnaering har som heter Vassla, vet att end el blivit hjälpt mot sina blåsor, eksem m.m. av den produkten.
    http://alpnaering.se. Du har säkert hört talas om den, dom säljer mycket kryddor, hälsoprodukter m.m.

    Sköt om dig!
    Kramar!

    SvaraRadera