Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 4 juli 2013

skitcancer. .... skitblåsor. ......

Härligt nu har det slagit upp två nya blåsor under tungan i dag .... och dom gör såååå förbenat ont...... har haft på ngt jag fick med i Afinitor väskan nåt lila starkt som jag glömt vad det heter, men nu kom jag på det här kan man läsa om afte dom gör sååååå ont.... Jag har aldrig haft så här förut,nu gör det ont när man försöker svälja..... I dag har jag haft två mysiga fikastunder...först kom Syster Yster över på förmiddan hon hade med sig aloevera tvål och Niveas underbara kräm som mjukgör jättebra.... och till fikat hade jag fixat en rabarber/jordgubbspaj,så god och den räckte även till fikabesöket som kom på  eftermiddan Malin och Erica som hade tagit sig en promenad...... Erica hade varit till sjukhuset på morgonen och tagit bort cvk'n så nu får hon bada i helgen..... Bara hoppas nu att hennes sjukdom lugnar ner sig så hon får sluta med kortisonet..... Ville fick idag föla med sina systrar in till stan och handlade lite leksaker,nya svarta tygskor och fick käka på Mc Donalds... lycklig liten kille.... och jag blev bjuden på lunch i dag av Tim,gulliga han <3 började ju att sticka på Liams tröja igår och den blir så häftig,så härliga färger...nä nu blir det lite WF innan svanhoppet ner i myslådan <3 Godnatt och Sovgott




6 kommentarer:

  1. Åh stackare..Usch varför ger dom sig inte då..hoppas det försvinner snabbt nu gumman♡Hoppas du får sova gott i natt...Du ÄR otrolig♡Kram Gunilla

    SvaraRadera

  2. Hej ! Jag följer din blogg,vill bara ge dig en stor ros, du är så otroligt duktig på allt trots dina jobbiga blåsor som gör så ont . Du är verkligen helt otrolig .
    Jag älskar också att sticka ,får jag fråga vad det underbara garnet heter . och vad du köper det ifrån ?

    Kram till dig / Tina


    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tina!
      Garnet heter Baby Batik och är beställt från Yarn Paradise i Turkiet!
      Ha en bra dag /Elisabeth

      Radera
  3. Du fick mej att tänka om och öppna mina ögon för mina egna svårigheter. Och du gör det genom att vara DU.
    Enormt tacksam över att du vågar bjuda på dej själv och att du bjuder på både bra och "dåligt". Du är beundransvärd <3
    Många energirika kramar //en fibros som tänkt om lite

    SvaraRadera
  4. Jag tycker så otroligt synd om dig. Är det cansern som gör att du får blåsor?
    Garnet ser helt underbart ut!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Det är inte inslag av svamp i munnen? Jag har stora besvär av svamp, pga mediciner. Känns som brännskada, kan inte röra tungen, prata eller äta. Flukonazol hjälper. Men då jag ter medicinen så är det snart där igen. Men jag får några dagars lättnad. Jag använder även msm och kolloidalt silver, en vattenliknande vätska, som också hjälper. Allt gott till dig.

    Monica

    SvaraRadera