Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 18 juli 2013

ont i rumpan. .... ont i axeln. .....

blåsorna behöver jag väl inte nämna.... det är bara skit just nu med Mamman....... sprutan som togs i rumpan gör redigt ont idag.... och sen ramlade jag omkull i Tisdags och slog i axeln....vet inte varför jag ramlade...kommer inte ihåg vad som hände precis då,kan va lilla Ebba som dregglat på golvet men såg inget...som tur va,va Linnea hemma..... Pappan ,Philip och Ville har ju varit med husvagnen i Östhammar och Linnéa,Ebba,Mia och Zacke åkte ut i Tisdags så Jag och Julia har haft det väldigt tyst här hemma,synd man inte kunnat njuta av det =( Men nu är ordningen återställd och alla är hemma igen.... Idag har det varit en jobbig dag märks att jag inte käkar som jag brukar...blir alldeles skakig.... mötte en person på sjukhuset igår och hon undrade vem jag skulle hälsa på....hon tyckte jag såg alldeles för frisk ut för att vara patient på onkolog Endokrina mottagningen....  idag har jag gjort färdig Ericas tröja och nu är dom 5 stycken som är färdiga till hösten..... Stickar på Tuvas nu...... Är såååå trött men kan inte sova ordentligt.....känner att blodvärdet är dåligt nu...på väg ner mot 100 ...... och så går det inte att käka ngn frukt eller dylikt då det svider i munnen av det,skulle behövt käka kilovis med jordgubbar nu........ Nä nu lite WF imorrn är det handlardag och planering inför den stora #Syskonträffen på Lördag.... Då jag och pappan ska ha middag med våra barn och lite annat skoj,femkamp bla...... så suss gott på er därute.....



4 kommentarer:

  1. Kram från ♡ från mej...Måtte det vända nu gumman...ni är ju så fina mot era barn o barnbarb också...fixar o donar...natti♡Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vad besvärligt att behöva äta för alla värdens skull samtidigt som blåsorna hindrar dig från att äta. Moment 22. Det ska ju vända snart tycker jag. Usch vad jag tycker synd om dig (hoppas det är ok att jag gör det). Hoppas din dag blir bättre imorgon. /Anne-Katrine

    SvaraRadera
  3. Jag misstänker att sprutans kanyl kan ha retat en nerv i lilla rumpan, men det borde gå över på ca 1 dygn...
    Om du inte kan äta färsk frukt, så har jag ett förslag: skala o frys in en mogen banan. Det blir glassliknande o kanske tom lindrar smärtan i munnet. Ofarligt att prova! En storkram till min starka o tuffa Betty!

    SvaraRadera
  4. Såna där kommentarer gör en ledsen, allt syns faktiskt inte på utsidan hur man mår.
    Vet inte hur många gånger jag fått höra " men du som ser så pigg ut kan väl inte må dåligt" dom skulle bara veta...
    Gu så mycket fina tröjor du gjort.
    Jag säger igen: Jag beundrar dig så otroligt mycket!
    Önskar dig en trevlig/rolig dag på lördag!
    Många varma kramar från mig!

    SvaraRadera