Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 25 juli 2013

Det blev en baddag hemma idag.....

ja varken Linnéa eller Ville ville åka till ngn badstrand....men va gör det vi har ju det så härligt här hemma......Zacke och Ville har badat och varvat med cykling hela dan......Micke va ut ett tag på dan..... Stickat har det inte blivit så mycket i dag haft lite jobbigt med såriga händer.... hoppas så att det ger med sig snart..... efter middan for vi in till stan en sväng för att kolla efter fler tröjor till mig som jag hittade igår när vi va in till sjukhuset,men det fanns inga storlekar kvar så det blev ett par vita linnen och strumpor..... Ville hittade vita jeans och en turkos t-shirt...nöjd liten kille.... efter vi kom hem från stan kom Sara med familj för att ta sig ett kvällsdopp....sen landade jag i min soffhörna,trött.... och kollade på Ett med Naturen... nu lockar myslådan och förhoppningsvis kommer JB ....... blir så fruktansvärt trött av denna värme....... Sov Gott







2 kommentarer:

  1. Hej! Jag tycker det är jätte trist för dig med dessa blåsor. Men jag funderar på om du har testat bomullshandskar? Finns tunna på apoteket, det kaske är så att du inte tål stickorna? Inte för jag vet men att testa handskar ett tag kanske kan ge lindring iallafall.
    Hälsningar i värmen.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Följer din blogg varje dag, hittade den av en slump.
    Jag måste säga att du verkar vara en otroligt härlig människa med en fantastisk inställning. Jag jobbar själv med cancer fast mer i det palliativa stadiet då man avbrutit all behandling. Jag hoppas att du får många fina år med alla dina barn och barnbarn och cancer är en vidrig jävla sjukdom
    Många kramar Linda i Norrköping

    SvaraRadera