Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 13 juli 2013

I dag har vi firat våra två födelsedagsbarn.... klurigt men jag lyckades klämma ut Philip för 18 år sedan på sin syster Linneas 2 årsdag =) så idag har vi gratulerat Linnea som fyller 20 & Philip som fyller 18 år <3 det blev ett härligt födelsedagskalas med fika och bad med alla barnen....Tyvärr kunde jag inte smaska på kakor och jordgubbar men glass gick att äta.....ännu en blåsa har tillkommit idag...... och dom gör såååå ont..... så nu är jag väldigt trött för imorrn är det dax att fira nästa födelsedagsbarn ....Emma som fyller 27 år....så nu ska jag krypa ner i myslådan och invänta pappan och Ville som fick göra en utryckning till stan med Linneas legitimation som hon glömde hemma och som behövs när hon är på partaj på stan med syrrorna sina ikväll.... såg bilder på instagram från deras middag på Tsatsiki och dom såg så glada ut =)...... så nu vill jag önska Er en God Natt =)








1 kommentar:

  1. De var bra gjort! Grattis till er! Kommer ihåg när jag fick min andra och lill kusinen hade väntat och väntat och så föddes han dagen före hennes födelsedag!!!! "När vi ändå väntade så länge kunde du ha väntat en dag till!" VAr kommentarer jag fick :D Hoppas de löser sig med dina blåsor snart! KRAMEN

    SvaraRadera