Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 1 juli 2013

Fick ge mig. .. va tvungen att ta fulldos Tavegyl.....

under eftermiddan har klådan eskalerat i och på händerna även en bit upp på armen....... försökte med alla salvor och krämer jag fått men inget hjälpte,,höll på att få panik så jag tog en full dos av Tavegylen...efter en stund så lugnade det ner sig.....kunde inte ens sticka när det va som värst....nu svider det bara i huden .....men shit va otäckt det va..... blev helt slut och tavegylen satte fart på hjärtat,som har det jobbigt ändå..Åhhh jag vill BLI FRISK och slippa all värk och oro...... Men annars har det varit en skaplig dag,Ville är så mysig när han får ha det lugnt...han donar och grejar,myser med Ebba....På förmiddan hann jag sticka så nu är det bara en ärm kvar på tröjan....och med posten kom det lite tillbehörsgodis...små satinrosor att sätta på mitt stickade,kommer att bli pricken över i:et på en del av mina kommande alster jag ska sticka.....på eftermiddan dök Sara & Isak upp för lite badning och Calle kom över för att leka och bada med Ville......Glassbilen kom och tuta och som tur va var Pappan hemma så han handlade loss på lite glass....till middag idag serverades...Kyckling i ugn med gräddsås smaksatt m sötsursås,ris och makaroner och köttbullar.....Sara och Isak blev kvar över middan.....efter undanplock och fix så blev det laddningshörnan för mig.....sen blev det som sagt kaos..... men nu ska jag ta mitt superdyra giftpiller och krypa ner i myslådan så jag kanske hinner somna innan pillret börjar härja i kroppen...för det är ingen höjdare...Men först WF .....Godnatt & Sovgott <3







3 kommentarer:

  1. Åhh...om jag kunde hjälpa dej på nåt sätt! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fått sova utan klåda! Sitter här med en kopp kaffe och väntar på att de ska bli dags att åka och jobba. Blåsigt och kallt idag så de bli kofta idag :D KRAM

    SvaraRadera
  3. Det finns inga ord, vad jag känner med dig! Det måste vara hemskt.
    Kan bara hoppas att det ger med sig.
    Vilken empati jag känner för dig! Anna

    SvaraRadera