Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 9 juli 2013

Det vore nog dax för en vapenvila kan jag tycka.....

men nähä då det tycker inte biverkningsblåsorna.....dom som sitter på tungan mot tänderna gör sååååå j - a ont..... och så kommer det nya fast mer uppe på tungan.... det är sånt här man bävar för att få en massa andra besvär än "bara" cancern.....för nu gör det så ont att tugga så matlusten har ju totalt försvunnit inte ens godissugen.... men vad bör man ..... JO !!!! ÄTA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN =) Som tur är har jag kvar näringsdrycker från förra våren då jag va så dålig och nergången i kroppen ..... så nu får jag hinka i mig näringsdrycker tills jag lyckats besegra den värsta blåsan,måste ringa om mera drycker imorrn  bara....... annars har dagen varit okej..... en lugn och fridfull dag.... Ville vaknade dock med feber....så han har tagit det lygnt idag....badat i poolen har han gjort och på eftermiddan började han snörvla och nysa så han är nog redigt förkyld..... Men som tur va kom det hem nya fina Tuschpennor från berol som jag beställt åt honom ,han är ju så mycket för och duktig på att teckna och då tycker jag man ska ha riktiga grejer.....och han blev jätteglad över dom.....Pappan kände sig lite bättre han också och har fixat och donat och tvättat våran lilla husvagn, för pappan och Ville och eventuellt något mera syskon ska ut på lite camping....mest för Villes skull...dom funderar att åka ut nu på Måndag - Torsdag och fiska och bada förmodligen Östhammar..... men vi får se mycket kan hinna hända innan dess.... Och idag kom ÄNTLIGEN MIN LILLA EBBA HEM....... SOM JAG SAKNAT HENNE...... MITT LILLA LILLA HJÄRTA......dom hade haft det bra på Åland med Tobias familj..... och det förstår jag för dom är så härliga ! i dag blev jag färdig med Liams tröja och den blev så härlig....nu är det 4 stycken höstkaramelltröjor färdiga =)








Just nu tittar pappan på Morden i Midsomer men jag orkade inte så jag kröp ner i Myslådan istället....nu ska jag spela lite WF och ta mitt Giftpiller och försöka somna så fort det går så jag slipper känna av giftpillret.... Sov Gott <3

4 kommentarer:

  1. Det gjorde du rätt i..rakt ner i myslådan :) Det gör ont i ♡mitt..när jag tänker på dina hemska biverkningar..hoppas hoppas dom försvinner. .NU!!!...vilket hantverk du åstadkommer vännen min...sov så gott så hörs vi i morron♡♡♡Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tycker så synd om dig Att du ska behöva ha så ont, precis som om det inte räcker med cancern. Kram.

    SvaraRadera
  3. Åh så fina tröjor du stickat.kan det inte finnas något du kan få som hjälper mot blåsorna?..jag önskar att du slapp det..Sov gott./Sofie

    SvaraRadera
  4. Stackare vad jag tycker synd om dig.
    Vad mysigt ni har det tillsammans, jag beundrar dig så otroligt mycket...
    Superhärliga tröjor du stickat.
    Kram!

    SvaraRadera