Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 31 juli 2013

Fastnade i deckarn på 4:an.....

så nu är det nyheter...... tyckte den va spännande så jag vill se slutet..... idag kom svärsonen Tobias med en födelsedagspresent.en grå stickad tröja...jättegulligt av honom..... i dag har jag ägnat mig åt min stickning och blivit klar med Tuvas kofta...,efter lite ändringar av ett befintligt mönster så blev jag väääääldigt nöjd och hoppas den passar henne..... Tim va hem en stund på eftermiddan och hade liten Ludde med sig....som smög upp i soffan i uterummet och såg så oskyldig ut ....Tokhunden....... nu ikväll har jag haft en skön egentid med kaffe i fin muggen och tänt det nya doftljuset jag fick igår...och så har jag äntligen kunnat få i mig lite snacks.... nej nu börjar tv serien igen......Sov Gott i natt =)



3 kommentarer:

  1. Så gulligt av Tobias! Han vet att du älskar stickat! Missade tyvärr deckaren. Å andra sidan kan jag inte kolla på Tv för jag har precis börjat på ett nytt spetsmönster. Sov gott!

    SvaraRadera
  2. Hihi. ..jag kollar den braiga deckarn också...nu reklam. ..kramelikram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Hittade Di blog på facebook.... kollade också på deckaren som jag tyckte var bra ... ha en riktigt go´dag! Elle

    Tyvärr blir det anonymt ,, jag vill aldrig göra det men vet inte vilket jag ska skriva från profilen.

    SvaraRadera