Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 1 augusti 2013

Klockan ringde 06.00. ....

blev tidig uppstigning idag måste se till att Julia kom iväg till sitt sommarlov.....På en tidig kaffe kom Malin ,Erik och Erica också....dom kom efter dom varit in till sjukhuset för provtagning för Erica...och med sig hade hon Jordgubbstofflor till mig som hon fixat genom en tjej  på facebook som vi är vän med..... tofflorna kommer ända från Öland.... åhhh dom va så fina..... Sen har jag fixat färdigt Tuvas kofta och jag blev så nöjd över resultatet.... nu ska det käkas lite lunch nykokt jordgubbskräm.......

1 kommentar:

  1. Tröjan! Oh,vad fin. Blir lite sotis eftersom
    jag inte ens kan sticka en halsduk utan att få värk i armen. Men vad gör det när jag får den stora äran att titta på dina fina alster här.
    Ha en fin fortsatt dag.....

    SvaraRadera