Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 22 augusti 2013

Är såååå Trött........

men det beror väl på mitt blodvärde som inte är på topp.....blev en händelserik dag idag och när kvällen kom så va jag så slut att jag trodde jag hade feber men det hade jag inte...... Det bästa idag va att Ville kunde gå iväg till skolan....och hade haft en bra dag,Tack snälla Titt som ställer upp och hjälper till att hämta honom vid skolbussen .... näst bäst va att mitt beställda garn från Garnlagret kom och det va så fint .....blev lite besviken på M&K's Syrén....kunde varit roligare rosa och lite mjukare..... nä det blir nog inget mera köp av det från mig...men något ska det nog bli av det med....... Sen gratulerade vi pappan vi som bor under detta tak !!! Tack vare "Pruttsjukan" här så blir det fika på  Tisdag istället..... Sen va det stora veckohandlingen....eftersom pappan åker Alliansloppet på Lördag så blev det handling idag.... #bluffis #fuskolle nr 21  blev färdig idag.....går lite långsammare med 22:an då jag är så himla trött.... nä nu ska jag som vanligt ta mitt giftpiller och hoppas på under =) Suss Gott alla därute i stora vida världen <3






2 kommentarer:

  1. Jaa inte konstigt du blir trött Bettan...Så fina kort på gubbe o barnbarn...
    Åsså på bluffarna:) Vilka färger ....hoppas DU sover gott nu...jag trippar omkring lite.Var så trött tidigt igår kväll...ändå gör jag inte möe...kram goa du ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Är inte konstigt att du är så glad i garn,underbara färger.
    Och så mycket fint du gör.
    Hoppas du piggar på dig...och vad skönt att pruttsjukan är över för Ville.
    Hälsning!Anna

    SvaraRadera