Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 15 augusti 2013

Gävle here i come AGAIN! !!!!!

ja det ser ut som om jag får göra en tripp till Gävle igen men denna gången i ett tråkigare syfte....... Neuroendokrina mottagningen ringde och talade om i dag att Ersta sjukhus hade ingen tid att ge mig för en helkropps magnetröntgen,så nu skulle dom sända remiss till Gävle sjukhus =) men det finns ju två garnaffärer kvar att utforska däruppe..... det måste ju bli en tid snart..... I dag skulle Linnea åka Lennakatten med syster m barn och ta Ville med sig.... men när han vaknade imorse va han kokhet...tog tempen som då va 39.0 Sen har han pendlat mellan 39.6 och 39.9 han har legat heeeela dan och inte käkat ngt.... men druckit ganska bra...... får inte i honom ngt febernedsättande heller för det vill han inte ta...men är febern lika hög imorrn blir det en supp där bak.....iofs kan det va bra att febern får döda lite bakteriemonster och att han håller sig lugn och inte blir hög/speedad på alvedon..... Men Linnéa och Ebba åkte iväg och därefter va även Sara och ungarna med tillbaka... har känt mig lite låg själv idag så det va skönt med lite babyfritt ett tag..... gnager ju i huvet på en när man inte får ta sina mediciner som man ska..... och snart är det ju magnetröntgen dax som kommer att ge svar ...svart på vitt..... och jag tror (men hoppas jag har fel) att den stora tumören växer...... för värken i bröstkorgen gör förbenat ont stundtals.... Ja så är det....men stickat har jag gjort och nr 14 blev färdig idag.... det går som på räls med stickningen...med full plåstrade händer,ha ha skulle folk se en skulle dom tro man va skvatt galen hi hi hi =) Fick hem papper från Plan idag om faddrandet och det verkar okej..vi skulle bli Flickfadder i sådana fall...men jag är osäker om jag ska ta Sos barnbyar istället.....eller bägge..... åhhh jag vet inte....nu är det dax för dagens Giftpiller och sen kallar Myslådan.... I morgon fyller Mormors äldsta tjej 6 År.....Lilla Gumman Hurra Hurra jag hoppas du får en bra dag imorrn <3




2 kommentarer:

  1. J a g beundrar dej Bettan..med din positivitet trots allt...Mitt är inget då känns det som...vi får ta varandra i hand ♡...hoppas du har fel om tumören:(...snusa gott nu du ♡Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas du slipper få minste sonens baskilusker i allafall, men du verkar oftast klara dig från det har jag försått.
    Otur att du får åka längre för röntgen, men du får passa på att shoppa lite garn. <3 kram Virre
    ( fortsätter att hålla alla tummar)

    SvaraRadera