Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 2 augusti 2013

Piller..... macka......kaffe.......väckning......

ja då har man intagit dagens frukost intagit alla tabletter (hatar cancer) och väckt sommarjobbaren..... hua bara 12 grader ute.... det är imma på fönstren i uterummet känns höstlikt...... men nu skulle det ju tydligen komma rejäl sommarvärme........ idag finns ingenting inplanerat mer än att fortsätta tilkverkningen av bluffollar...... så nu sätter jag igång min dag !!! önskar Er därute en fin Fredag <3

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en härlig dag! Idag ska jag läsa Land... Missade att köpa den och har nu gått igenom släkt och vänner och andra i jakt efter rätt nummer. Fick den igår av min mamma :D Sen ska jag köpa färg och göra ärenden och bara må. Är i stan och vilar upp oss lite från semestern :D

    SvaraRadera
  2. En fin dag önskar jag dig också!
    Kram!

    SvaraRadera