Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 20 augusti 2013

Kors i taket........ håll tummarna.........

Ville börjar bli bättre inget prutt i kalsongerna natten till idag....däremot har han varit hängig..... men på kvällskvisten fick han nån energikick och cyklade med pappan och Sara på deras rullskidepass.... han har inte velat äta ngt under dan men på eftermiddan ville han ha ett Happy meal.... så pappan åkte runt Mc Donalds på vägen hem och fixade det åt honom..... och han åt upp hela hamburgarn.......så nu är det bara hoppas att det blir lika bra imorrn så han kan gå till skolan på Torsdag =) Sen blev jag glatt överraskad av våran Tim som ställde sig och klöv veden på baksidan,så det blev ett kors i taket...Duktig kille nu har pappan inte mycket kvar att klyva....Pappan däremot är dålig i magen...pruttsjukan...... idag blev jag färdig med min bluffis nr 19 en liten grön sak <3 Blev så glad när mina vunna bud av knappar på Tradera kom idag..... Man får ngt annat att tänka på en stund när det kommer härliga saker i brevlådan.....vann mera knappar ikväll,skitbilligt...... Och imorrn bitti är det dax för provtagning igen.....håll alla tummar ni äger och har så att jag får ta mina sprutor........en av sprutorna Xgeva är för att göra skelettet hårt så att inte cancern kan käka och sprida sig på skelettet.....det har redan på vissa ställen mjukat upp skelettet så jag kan få frakturer när som helst och det är i ryggraden,revbenen och bäcken det är som värst.....så jag hoppas innerligt att jag får ta sprutorna ..... men nu är det dax för giftpillret !! God Natt på er <3



7 kommentarer:

  1. Ja Bettan, på andra sidan ängen hålls tummarna hårt i morron! PS: Man blir rent förbluffad över alla dina fina bluffisar!DS
    Grannen E

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för dig!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina knappar du köpt :-).
    Håller alltid tummarna för dig! <3
    Tur du har sluppit pruttsjukan!
    kramar från Virre

    SvaraRadera
  4. JAG med många fler håller allt vi kan för att du får dina sprutor i morron...Gott att killen börjar bli bättre då...håller tummarna för han också...Kram gumman♡Gunilla

    SvaraRadera
  5. Här hålls tummarna så du skall få dina sprutor.
    Vilka fina knappar, förstår att du blir glad över
    att vinna på "Tradera".
    Den lilla gröna saken blev fin som de övriga.
    Hälsning!Anna

    SvaraRadera
  6. Ja, idag håller vi tummar och hela handen. Hoppas Hoppas <3. Dina bluffisar är helt makalöst fina, och många :-). Stor lyckatillkram till dig <3. /Susanne

    SvaraRadera
  7. Bettan, håller alla mina tummar och försöker med tårna också för säkerhets skull. Gubben min (som inte du känner) håller också sina, han får löpande inf. om hur du mår och han är inte så lite imponerad av allt du stickar.
    Kram Monica <3 <3 <3

    SvaraRadera