Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 4 augusti 2013

Näe jag orkade inte.......

skulle velat men myslådan drog mer....Så det blev inget slut på Varg Veum för mig....men jag tyckte inte detta avsnitt va ngt bra...så det blev inte så mycket stickat heller..... känns att det tar på krafterna nu när familjen är samlad igen.... jag blir så stressad just nu av alla ljud,så skönt när det är knäpp tyst..... nu börjar längta att få åka upp till Gävle och handla garn på Centrumboden.... drömde om det inatt hur vi knappt fick igen bildörrarna när vi skulle åka därifrån Ha ha ha.... åhhhh va jag ska shoppa loss på garn.... JAG ÄLSKAR GARN...

.. nä nu ni ska jag spela lite WF och sen JB <3

1 kommentar:

  1. Godmorgon till en ny dag!
    Vad jag hoppas att din dag blir bra.
    Vilken kämpe du är.Och så är du en hejare på att sticka.
    Hälsning. Anna.

    SvaraRadera