Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 23 augusti 2013

Varför....

måste jag vara sååååå trött ..... känner mig frusen gör det alltid när kroppen är trött och har dåligt HB... tråkigt..... Ja ja idag har Ville,Philip och Julia gått i skolan.....Linnéa och Ebba for iväg in till stan några timmar...så jag fick lite tyst och lugnt ett tag...behöver det mer än jag någonsin behövt det , Lugnet , Ebba är ju ett riktigt litet bebismonster nuförtiden....donar och domderar dagarna i ända.... men hon är min solstråle..... Hann iallafall bli klar med Bluffis 22 när jag blev själv en stund..... fixade mig en sååå god lunch idag Lax,avokado och keso smarrigt värre....har ju fått smakförändringar pga medicinen Afinitor så vissa saker smakar bara bläääää....så det gäller att hitta det som man forfarande känner smaken på....nu ska jag ta mitt gift och så försöka sova...... Godnatt <3





2 kommentarer:

  1. Jaa du.har det besvärligt gumman...Gött du får va i lugnet emellanåt...Klart man mår dåligt med lågt hb..Hoppas du får sova gott i natt o en bättre dag i morron..Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  2. Du är så otroligt stark...¨jag saknar ord ...samtidigt som det är skönt med ensamma stunder kan jag uppfatta att dina barn hjälper dig i detta elände genom att bara finnas vid din sidan... jag beundrar verkligen din enorma styrka!!! varma hälsningar från en i värmland

    SvaraRadera