Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 27 augusti 2013

Trött i själen......

när man gått och laddat för att göra vissa undersökningar, som igår den röntgen jag va på så blir jag helt tom inuti dagarna efter..... trött i själen..... får Ågren inför varenda sjukhusbesök och nu är det bara att försöka ladda om för den 4:e september är det då dax för läkarbesöket som ska tala om vad röntgen och alla provtagningar visat.... vad alla cancermonster har för sig..... Men dagen till ära tog jag mig själv hårt i kragen och bakade två stoooora kladdkakor till Pappans födelsedagsfika som va klockan 18.00 Linnéa va duktig och hjälpte till att städa fint i uterummet och borsta stenplattorna från all tallbarr......innan pappan kom hem från jobbet......Tack Linnéa <3 Ville blev hemma idag också då han fått så ont av träningsvärk i magen.....Hann även bli färdig med Bluffis nr 23 ......Pappan fick så mycket fint av sina barn......en miniatyr segelbåt,tröjor,t-shirts,godis,tidningar,go'öl,vin,krukväxter,lotter m.m Han va nöjd och belåten.....Med posten idag kom mina vunna bud på Tradera med knappar...och sen en riktigt fin överraskning i form av garn och en skyddsängel och ett så fint skrivet kort..... Tack Snälla du som jag ej känner....men jag blev så himla glad så tårarna kom... Du gjorde min dag <3 Tack <3 efter avstädning efter kalaset kraschlandade jag i min hörna och inväntade Maria Waern....tycker om Eva Röse ... och nu är jag på G ner i myslådan..... och dax för giftpillret.....Godnatt på er alla fina <3




1 kommentar: