Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 28 augusti 2013

Äntligen kom den. .....

så himla skönt att få hem torktumlarn innan regnvädren kommer och all tvätt ska tvättas.....när det är såna dagar vi har haft sista tiden så har det ju varit härligt att hänga tvätten ute för den luktar ju så gott då..... men inte när den får hänga och försöka torka i flera dagar och lukta surt...uuuu.....äckligt....men nu kan dom regniga dagarna få komma....... har varit trött idag men vet ju hur jag får må när det varit fullt hus här,då är jag utslagen några dagar..... Men Ville fick ta med sig Calle (mitt barnbarn nr 3 av 11) hem och leka efter skolan om dom lovade att sköta sig...och det gjorde dom,duktiga killarna mina <3 det blev lugnt i huset när Linnéa,Tobias och Ebba for iväg in till stan och sen vidare hem till Tobias i Sävja =) efter middan som idag bestod av Prinskorv,stekt ägg och stekt potatis så åkte Ville ner till Calke för att åka skateboard det finns ju en ramp precis utanför Malin =) Pappan kom hem lagom till middan och hade den nya torktumlarn med sig hem,redan testkörd och jag är mer än nöjd =) Har orkat sticka lite idag och blev färdig med bluffis nr24 !! Nu är det dax för giftpillret...sen sova för jag är skit trött...sov inge bra natten som va.....men JB kommer nog snart <3





1 kommentar:

  1. Hej vännen. .Va skönt att ha en fungerande tumlare!.Det kan jag sakna lite efter vi flytta till stugan. ..får inte plats med det nu...kanske kan bli en tvättstuga nån Gång . MEN vi ÄR två personer..herregud..inte klaga:) Hoppas av hela mitt ♡ att du sover nu....Kram fina du ♡Gunilla

    SvaraRadera