Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 8 augusti 2013

Då va det dax för Myslådan

är riktigt trött blev ju en dag med full rulle igår så då kommer den där konstiga tröttheten alltid dagen efter..... det smakar trötthet i munnen....nästintill blodsmak..... men idag har det varit en ganska lugn dag.... bara dom vanliga som stökar om i mitt hus...... Micke och Petra va över på en fika.....Ville va ner och lekte med Calle en stund på eftermiddan,så då fick jag en välbehövlig vila...... pappans fotbollsträning blev det inget av med för det öser ner ute....iofs behövs det...... annars blir det dåligt med svamp i skogen...... I dag har jag stickat färdigt Bluffolle nr 7.....  det är fart på stickorna...men det är jobbigt med händerna just nu....ska ju upp på Onsdag för den stooooora provtagningen och sprutan om jag får ta den så då ska jag visa tjejerna hur mycket mer det har blivit sen 27:e juli...... och inte har jag fått ngn röntgentid än .... och dom nya blåsorna i munnen är inte kul.... men det finns dom som har det värre än mig...... I dag från ingenstans så sa Ville att han tyckte vi skulle ta oss ett Fadderbarn nånstans ute i världen,han kollar på reklamen på tvn...lilla hjärtat.....och tycker synd om alla barnen som inte har ngn mamma eller pappa.....så jag lovade honom att vi skulle kolla upp lite på webben imorrn....om vilken organisation som verkar bäst..... ja mycke idéer har han den lilla skiten.... nu ska det spelas lite WF och sen mysa ner och invänta JB <3 GODNATT =)



2 kommentarer:

  1. Åh gulliga Ville. .som tänker så♡Fin kille...Jaa du visst finns dom som har det värre..man tänker så minsann..Men DU kämpar såå tycker jag♡kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Du verkar vara en stark människa trots allt du får gå igenom....Anna

    SvaraRadera