Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 18 augusti 2013

Sjukstugan håller i sig.......

Stackars liten kille vaknade nu precis och va ledsen ,sa att det kliade på armarna och benen......då har han fått fullt med nässelutslag på hela armarna och benen..... smörjde in med kylbalsam så får se hur natten blir... Har ju Tavegyl hemma men att få honom att ta medicin.... men är utslagen kvar imorrn så måste han ta Tavegylen..... åhhh varför blev han sjuk nu,nu blir det ju ingen skolstart för honom imorrn.. Men Titt får ledigt eftersom det är hon som hjälper oss att hämta Lilla Hjärtat från skolbussen på eftermiddan, och så hjälper hon mig med utekaninerna cyklar mil för att knia maskrosor, Ja vad gjorde vi utan våran Titt som ställer upp hela tiden....och så ikväll lånade jag en blöja av Ebba och satt på honom så vi slipper nerbajsad säng inatt igen..... jobbigt....Annars har det varit en Söndag i Blåsens tecken ,shit va det blåste på dan ....men det va härligt att tillbringa dagen i uterummet också...stickandes och kollandes på Nickelodeon stundtals..... Pappan va ute på sitt rullskidepass på förmiddan med Team Sportia och nästa helg ska han åka iväg och tävla tror det va Trollhättan...Sen fixade Pappan med att klyva veden som Micke hjälpte oss med så vi får varmt och gosigt i vinterns rusk och kyla.....Linnéa och Ebba kom hem tidigt på förmiddan efter att ha varit hos Tobias sen igår.... Imorgon börja Julia på gymnasiet också...Stylistprogrammet på Fyrisskolan hoppas att hon kommer trivas...är ju hennes eget val....så nu är det bara en unge kvar i Grundskolan......Mina händer blir inget bättre heller och idag har det värkt i bröstkorgen också.... men jag drömmer om Garnlandet och då försvinner det onda ...nä skämt åsido.....det kommer ju förhoppningsvis garn i veckan från Garnlagret jag gillar att handla där...men jag saknar att dom inte har Svarta Fårets produkter..... nä nu ska jag inta mitt Giftpiller......och sen hoppas jag att JB kommer till Myslådan <3



3 kommentarer:

  1. Så dom ser ut dina händer gumman♡..hoppas du får veta vad det är! Hur går det med munnen då...Usch vill inte byta med dej med sjuka barn..Så ska du orka själv också. ..Zzz zov gott sen...Natti ♡Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej. Vill säga att det finns en salva på nätet på butik elven som heter läsö saltcare. Den har hjälp mina händer samt en kompis med psoriasis. Testa det kansk funkar för dig med.

    SvaraRadera
  3. Oj vad jobbigt du har det med din canser å dina såriga händer.Du måste var en väldigt tapper å stark kvinna,när ska du få slippa ha det så här.Önskar dig verkligen ett friskare liv.Tur att du har en stor familj å dina sticgarner.Kramar till dig i massor.

    SvaraRadera