Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 9 augusti 2013

Efter regn kommer Solsken. ......

och det gjorde det minnsan ikväll....solen sken som om den skulle ta igen ett missat  dygn ....... Dagen har rullat på som vanligt.....Ville åkte in till syrran Emma för att sova över..... Så Zacke fick kvalitets tid med oss och Morfar allrahelst nu sussar han gott efter morfars sagoläsning..... Jag fick hem knappar från en tjej jag hittade på webben hon hade mycket roliga grejer för den pysselsugna och HÄR hittar ni hennes webb butik =) Sen blev jag färdig med Bluffis nr 8 idag.... så nu sitter nr 9 på stickorna...... skönt med Helg så jag får ha pappan hemma =) Trodde ja jag..... Då är det nån jäkla fotbollscup för veteranerna i Almunge.....ja gamla gubbar ska springa och stöna livet ur sig och sen halta runt i en vecka.....tur man slipper se eländet =)..... jissus !!! nä nu är det dax för lite WF och sen kommer JB till myslådan <3 Godnatt <3

4 kommentarer:

  1. Kam man få köpa en så fin bluffis?

    SvaraRadera
  2. Kam man få köpa en bluffis?

    SvaraRadera
  3. Jättefina bluffisar...mönstret kanske går att finna Bettan...ska väl snart börja med nåt projekt igen...ja se gubbar:)) ) Dom ger sig inte förrän dom haltar hem:)) Ha en bra dag vännen...♡Gunilla

    SvaraRadera
  4. Håller med fullständigt!!!! Idrottare är bara skadade hela tiden :D Regn i Härjedalen åxå igår så vi gav upp och avslutade semestern. De är bra att de regnar lite lagom för torvtaket som vi lagt.... Men att måla och bära möbler är inte så lyckat :D

    SvaraRadera