Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 26 augusti 2013

Oro...... Gävle...... ännu mera oro. ...... och nu denna rädsla för svaret. .....

ja nu återstår bara denna ängslan för vad magnetröntgen av HELA kroppen kommer att visa =(    jag är livrädd  =( Men en dag med kvalitetstid med pappan händer ju inte särskilt ofta.....på vägen tid så stickade jag på en bluffis som på tillbaka vägen på eftermiddan blev färdig..... va skönt att få prata med pappan i lugn och ro om saker som små öron eller stora öron inte ska höra..... sen när jag gick in  på röntgen så gick han och käka på Sibylla och gick i parken eller Boulognerskogen som han blev helt betagen i..... kanske blir ngn ny sjukresa upp då kan vi besöka den skogen så jag får se den.... Linnéa va gullig och hjälpte till att ta emot Ville när han kom hem efter att Titt mött honom vid bussen...... Vad gjorde vi utan våran Titt ! Det va hon som lyste upp min barndom..... För annars vill jag inte komma ihåg min uppväxt i "Huset som Gud Glömde" Det fanns ingen Godhet  i det huset...man undrar varför det skaffades barn överhuvudtaget..... Som tur är så fick jag min Lillasyster och vi har varandra.....min lilla Syster Yster ....... Varför jag skriver detta är att det finns elaka människor som trots min cancer fortsätter sitt skitprat.....som enligt alla konstens regler ska vara dom som tröstar och hjälper....men näää inte....... Fortsätt ni .....men jag tror nog att det är ni som kommer förlora i slutändan....... ensamma....för där är jag vinnaren, jag är inte ensam =) ....... Nä nu är det dax för giftpillret .... Imorrn är det dax för pappans födelsedagsfika på kvällen .......Blir nog att fixa lite fika under dagen =) Godnatt alla fina därute <3



8 kommentarer:

  1. Åh hoppas så på goda nyheter <3.
    Vet inte vad som hänt dig och din lillasyster, men det verkar inte ha varit bra överhuvudtaget.
    Hemskt att få växa upp så och att dom fortsätter förtala dig. Strunta i dom, dom måste ju inte ha något samvete alls.
    Du har allt, en underbar familj och hjälpsamma vänner, så lägg din energi på det som betyder mest för dig. Hoppas på underverk för dig för du är verkligen en kämpe. Beundrar dig!
    Kram Virre

    SvaraRadera
  2. ..Ja man blir så ledsen att folk kan förtala nån så:( MEN du är en kämpe Bettan,du har en fiin familj ♥ Förstår att det måste vara jobbigt att göra såns undersökningar! Kram fina du ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Kram till dej, Elisabeth, och Titt och din underbara familj du har skapat. Ja, ens barndom har som tur är inte gjort en till en likasinnad ond människa. Dina förtalarna skulle skämmas, hur de bär sej åt. Förtal och förföljelse och mobbing av denna art är gjord och görs av svaga människor. Jag önskar så att jag kunde göra nått för dej. Men jag, som så många andra, finns här i tanken. Jag tänker på dej och högsta önskan är att du ska få det bästa svar på provet och undersökningarna. Så kämpa på, din fantastiska familj och du är värld det absolut bästa. Kram Eva/ stickcafét

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig du fina kämpe! Det gör ont i kroppen att läsa hur man kan behandla en medmänniska.
    Hoppas nu proverna visar positiva svar.Att vänta på svar är tortyr så det är förståerligt att du är rädd.
    Varma goa tankar till dig! Anna

    SvaraRadera
  5. Nu känner jag mig orolig när jag inte hör något från dig. Kram

    SvaraRadera