Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 7 augusti 2013

Nu gör det ont =(

ja nu har det börjat bli värre i händerna igen.....och det blir större såren...... 2 nya blåsor har slagit upp på tungan .... skit..... skitcancer..... är så less på allt..... Men jag har njutit och klämt på mina nyinköpta garner och är väääääldigt förtjust i Vigga.....utav det ska jag nog göra ngt till mig......fick även hem lite vunnet garn från Tradera med posten idag.... Sen har jag njutit av våran stora sons närvaro här hemma idag..,han har varit såååååå himla duktig och hjälpt pappan med att såga/kapa veden i bitar så den bara ska huggas eller klyvas....Vi är så Tacksamma att han tog en av sina dyra semesterdagar och hjälpte oss...det va mysigt att ha honom här själv en hel dag..... Även Emma kom och va med oss idag....vi satt i uterummet och handarbetade....Linnéa och Ville gick ner till storasyster Malin för lite lek och bus.....sen blev det middag för alla innan vi gick över till Titt och Gratulerade henne och bjöds på Goooofika...just ja min bästa Leffe kom över med en kartong underbart goda biskvier....mums..... jag blev färdig med Bluffis nr 6 idag...och startade upp med Bluffis nr 7..... har varit väldigt trött idag och känt av biverkningarna från cellgifterna...... men nu är det dax för myslådan Godnatt på er =)




1 kommentar:

  1. Jaa inte har du det lätt me dessa blåsor Bettan...Fasiken att dom inte ger sig då. Förstår att du är glad över Gävlebesöket:)) kraam Gunilla

    SvaraRadera