Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 6 augusti 2013

Åhhhhh vilken härlig DAG! !!

I dag va det då dax att få fara upp till Gävle och hälsa på hos Monica som driver Centrumboden....hon hade så mycket fint i sin lilla butik och jag blev 2 150 kronor fattigare =) saknade dock färger i Tilda garnet..... så det blir att beställa hos ngn annan.....Hittade även ett set med förkläde,grillvante och grytlapp...jättesött i rosa ...har ju varit på jakt efter förkläde länge....men jag blev såååååå nöjd med det jag hittade hos henne..... Blev även bjudna på Gofika och Ville smaskade hej vilt...... Även Emma hittade lite garn.... Så nu ska jag njuta dagarna som kommer ,klämma och klämma =) på vägen hen stannade vi vid Dragon Gate för Ville hade sett en motorcykel med Ben10 när dom va in där förra veckan så vi gick in och kollade och hittade även en present till Titt som fyller år imorrn......En drake hittade vi också som dom va ute på gärdet med ikväll och flög med.... sen ville Ville köpa sig nya skor....så vi gick in på Stadium och fixade ett par skor och även Mamman fick sig ett par dojjor..... fick även hem mina vunna bud på Tradera idag,satinrosor och delfinknappar.....Och när vi väl kom hem så blev det kraschlandning i soffan för mig....helt SLUT men LYCKLIG !!!!!! Nu blir det myslådan och JB <3 men först WF








2 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig dag du verkade ha fått, o jag önskar verkligen att du är helnöjd med garnerna som du skramlade ihop mina hyllor. (haha, jag fick en del "hål" i lagret) Å vilka snygga skor!

    SvaraRadera
  2. Det glädjer mig att du fick en sådan fin dag!
    Och så ljuvliga färger du köpt till dina stickprojekt.
    Allt var fint du köpt, dom små rosorna är ju bara för söta!
    Hälsning Anna

    SvaraRadera