Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 21 augusti 2013

Trötter efter för mycket i huvudet......

men imorgon är det en ny oskriven dag..... inget sjukhusbesök,inga barn hemma bara jag....så himla nice..... ibland behöver jag verkligen ensamheten men bara för några timmar....skulle inte klara mig att vara ensam hur länge som helst....och tänk bara efter den stooora operationen jag gjorde nov -11 efter den då kunde jag inte vara själv en minut...... men nu rensar jag skallen att få va ifred en stund...... nu märks det i mitt sätt att vara att läkarbesöket närmar sig,blir tänkande och funderade.....livrädd för vad röntgen kommer att visa...... usch ja...... livrädd för det jag misstänker är rätt....... Men imorgon hoppas jag att Postis kommer med godis i form av Härliga garnnystan ..... så tankarna kan få jobba med dom istället......för det vet jag att dom kommer att göra..... Funderar på att börja sticka sockor,hade en tant som gjorde det åt mig förut...... men tanten börjar bli gammal och senil så där blir inga sockor gjorda......... Det kan ju inte va allt för svårt....ska iallafall testa när Bluffis tillverkningen är till ända.... nej nu är det myslådan som gäller och dagens giftpiller...... Sov Gott

2 kommentarer:

  1. Goa du ♡♡♡Gunilla...Sov gott nu vännen :)

    SvaraRadera
  2. Ett tips till dig som är stickgalen...neonatalvårdsavselningarna vill ha stickade bläckfiskar. Googla och kolla.

    Sköt om dig/Inger

    SvaraRadera