Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 17 augusti 2013

Åh va glad jag är att denna dag är över.......

Pruttsjuka barn ,värkande såriga händer,stopp i avloppet och blåsigare än blåsigast ute....nä den här dan va inge kul,jo förresten lite skoj har hänt......Pappan köpte en ny torktumlare och denna gång testar vi en Siemens (det du Morfar däruppe i himlen) och så har pappan investerat i en ny duschkabin....en riktig en med massage och grejer....det blir ngt det......och discoljus....ha ha ja jissus..... sen har avloppet varit lite tjorvigt ett tag och ikväll tog pappan tag i att fixa med det...och 2 timmar tog det innan han fick loss stoppet..... och det stank skit i hela huset....men nu har vi vädrat och städat....så nu är jag helt sluuuuut....... men lyckades få färdigt en bluffis till idag en i rosa / grått nr 16...trotsar mina värkande tassar och stickar på...vill ju ha så många som möjligt med på marknaden i September.. Det är bare och bit ihop ...sen trotsade jag mitt köpförbud av GAAARN....men Garnlagret hade så bra pris på Carolina och Syrén...så nu är det 70 nystan på väg hem till Funbo....Hurra vad jag är Glad,ÄLSKAR GARN....... Nu ska jag inta alla medicinerna mina + mördarpillret..... sen spela lite WF och sen hoppas jag att denna natt blur lugn och vi slipper nerbajsade sängar vilket resulterar i en massa tvätt och decifinerande =) men som jag brukar säga ...så pappan brukar få sig ett gott skratt..."Jag ÄLSKAR min sprit"








!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar