Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 19 augusti 2013

Sjukstuga Sjukstuga. .......

Stackars Ville har varit utslagen idag med...tur jag lånade en av Ebbas blöjor natten som va ......för där hade det kommit,tur han fick den för annars hade sängen inte varit så mysig......så vi satt på en blöja i natt med..... I dag har det varit svårt att få honom att dricka och äta har inte gått alls,försökt med allt.....och just nu lutar det åt att skjuta upp pappans födelsedagsfika för även Zacke är dålig i magen och sen på kvällskvisten blev Ebba dålig.....tror inte ngn vill komma hit på besök när "Pruttsjukan" filurar här.....Åhhh idag började Hem till Gården igen .... så mysigt.....det är nog den enda tv-serien jag följer till 100 % missar jag ngt som jag gjorde när jag låg på Nima efter hjärntumörsoperationen i september -12 då är det tur att Tv 4 play finns..... blev färdig med Bluffis nr 18 i dag i det härliga garnet Nako vals.... även idag har det blåst som attan här....jobbigt och vara ute men tvätten blir torr på ett kick iallafall och tur är väl det nu när vi inte har ngn torktumlare,den nya vi köpt skulle levereras 22 - 26 Augusti....Och så kom tiden från Gävleborgssjukhus på magnetröntgen av hela kroppen.....ohhh scary.....så läskigt och nervöst att göra det där........Middagen idag gjorde Linnéa och då blev det en supergod fisksoppa...sååååå gott...... annars har det varit som vanligt jag är Trött,ont i händerna och munnen och så värker det i bröstkorgen,mest det jag är lite skraj för vad röntgen kommer att visa... Nä nu är det dax att inta Giftpillret....? Önskar er en GOD NATT !!!





4 kommentarer:

  1. Sov gott själv fina kvinna:)

    SvaraRadera
  2. Jaa du...min hero är du...Kanske stavar fel...hjälte då.Va jobbigt med denna sjukan då!..Tack för titten..jaa då har vi nästan jämngamla barn.Min dotter Therese är 34 till januari;)) kram o sov gott fina du...♡Gunilla

    SvaraRadera
  3. puss på bästa mamman i hela världen!
    Hoppas alla mår lite bättre snart så jag får komma ut o hälsa på!
    puss! <3

    SvaraRadera
  4. I tanken finns jag med dej, i de tuffa stunder du går igenom. Håller allt jag äger, för att du ska få må bra igen. Kram Eva / Stickcafét

    SvaraRadera