Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 30 augusti 2013

En lagom dag

En dag som varit helt okej =) har stickat lite,blev färdig med bluffis nr 27 en grå i vuxenstorlek <3 har planterat och börjat ställa in blommorna som stått i uterummet inne i fönstren så dom inte får kall chock när det blir kyligt på nätterna ute.... har fått stopp i avloppet i köket igen....men nu tror jag pappan fixade det ordentligt fick låna Bomans kraftiga rensband......Pappan fixade veckohandlingen idag....och när jag höll på att plocka in varorna så slog värken till i bröstkorgen....har aldrig fått så ont förut va tvungen att gå och lägga mig för det svartna för ögonen......och inte hade jag några värktabletter kvar hemma heller,va ju ett tag sen jag hade så ont.....så nu är jag verkligen skraj inför läkarbesöket på Onsdag,tänk om tumörerna vuxit , tänk om, vad gör vi då...... men det lugnade ner sig när jag fått vila en stund....men det försvann inte helt...... blev inget regn idag så småpojkarna har varit ute och lekt hela eftermiddan/kvällen i behaglig kvällstemperatur...nu ska jag ta mitt cellgift,spela lite Word Feud och vara glad att jag är jag.....trots ursprunget =) Godnatt alla <3







2 kommentarer:

  1. Åh du lilla Bettan...Kan jag väl förstå om du får så ont:(..Ge mej en pyttebit av din positiva energi. .den är bra för dej..Kram o sov gott i natt...Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hoppas du fått sova gott och att värsta värken gett med sej. Du är fantastisk. Kämpa på. Kanske gör ursprunget att man är just den starka människa man är. Ha en fin lördag. Kram Eva/ stickcaffét

    SvaraRadera