Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 18 augusti 2013

Psoriasis? ????????

hade inte en tanke på psoriasis.....men en god vän på Facebook tyckte det hade likheter.... idag är det värre än igår..... jobbigt som attan....men som tur är ska jag till sjukhuset på Onsdag ,då ska jag be dom kolla ordentligt på detta.....Ville är inte bra idag heller så för honom blir det ingen skolstart imorrn...... Lilla Hjärtat mitt.... Sitter i uterummet och stickar,färdig med Bluffis nr 17 så nu är Bluffis 18 på stickorna..... nä nu vill jag ha en kopp kaffe <3


6 kommentarer:

  1. Hoppas att du kan få något fär dina händer.Stackars sonen som är dålig.

    SvaraRadera
  2. Ajajaj....det där ser jobbigt ut.Stackars dej.....du måste väl någon typ av skydd när du håller på med garn.
    styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Tycker dina hudutslag liknar ringorm , de är så jämnrunda utslagen-fast det har jag aldrig sett på händer och fingrar.

    SvaraRadera
  4. Be dem skriva ut Betnovat med chinoform.
    Har haft eksem i 41 år så jag vet vad som brukar hjälpa mig iallafall. Dermovat salva är också bra :)
    Jag vet hur jäkla ont det gör så jag lider verkligen med dig!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  5. Hej.Jag har haft mkt eksem i perioder, på bla händer o fingrar.Fick en superbra salva (kräm) utskriven av läkare.Dermovat heter den.Vet ju inte om den är bra för dig men ett tips i alla fall.Sköt om dig.

    SvaraRadera
  6. ser ut som du fått svinkoppor,bra att du ska till las. finns bra salva (microcid) på apoteket.
    mvh Madde

    SvaraRadera