Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 16 augusti 2013

Sjukstuga =(

ja här har vi sjukstuga just nu..... blev en jobbig natt med duschning av liten kille som blivit såååå dålig i magen och inte gick att hålla sig,inga kräkningar utan där bak..... jobbigt för stackarn för det hände flera gånger under dan..... Även Philip har drabbats och pappan kom hem och mådde visset han med...... och för en stund sen vaknade Ville och feberyrade och va jätteledsen för ngt.... efter ett tag fick jag honom att lugna sig,svalkade av honom och gav honom ett svalare täcke och hoppas han får sova nu....så idag har vi hållt oss väldigt lugna bara Lilla Ebba som håller låda..... Fick en stoooor knippe persilja av min Farbror Boman bra att ha i vinter..och försöka höja mitt låga HB jag har.....han kom med det utan att jag frågat om det.....blev inbjuden på kräftor ikväll hos Titt som Mia köpt med sig hem från stan,smakade riktigt gott.... Dagen har spenderats i uterummet då det blåst som bara den ute...och stickade färdigt den grönmelerade bluffisen nr 15........ I dag har jag haft två riktigt smärtanfall i bröstkorgen....inge kul...och så börjar såren i händerna bli jobbiga , riktigt jobbiga..... märks nu att mitt HB är lågt för jag är såååå förbenat trött.... men än så länge kan jag trotsa och inte sova mitt på dan ,bättre så länge jag orkar lägga mig i tid på kvällen istället så jag inte vänder på dygnet,som jag höll på att göra våren 2012 när jag fick värsta panikattackerna efter den stora operationen jag gjorde...tordes ju inte lägga mig att sova då för att jag fick såna ångestatt



acker.......... nä nu är det åter igen dax för mördarpillret !! Önskar er alla en Godnatt......

3 kommentarer:

  1. Nu 3 gången gillt..bloger har spelat mej ett spratt! har ej gått sparat kommentaren.Åh du fina tjej,DU är en kämpe,behöver ha din styrka ibland tror jag...Hoppas ni fått sovit inatt med sjukstugan inpå knuten...Åsså tack för dina gulliga kommentrer hos mej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas det är bättre idag. Låter jobbigt och när man då inte mår så bra är det väl slitigt.
    Men du verkar vara en riktig kämpe.
    Förstår att det måste kännas härligt att se alla dina fina polon och vad som kommit utifrån alla dina garner och färgerna gör en ju riktigt glad.
    Önskar nu er alla att må bättre!
    Anna

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du klarar dig från magsjukan, du har ju nog med elände ändå. Så mycket fint du stickar! Älskar de där söta koftorna med lite volang längst ner. Önskar dig en fin lördag
    <3 //Helena

    SvaraRadera