Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 2 augusti 2013

ja då va det dax för giftpiller.....

inget jag gillar precis,mår inte så värst bra av dom...... men det är ju ett måste just nu....... Dagen har varit varm har hållt mig i skuggan med stickningen..... blev färdig med bluffis nr 2 idag och började på nr 3....., Tim och Ludde va över på eftermiddan och Tim bjöd sin mor på hämtmat...jag tog en av mina favoriter från våran lokala Grill..Kebabtallrik..... mätt blev jag och gott va det men får ju så himla ont när jag käkar fast föda...magen har väl inte ställt in sig på det riktigt ännu...efter 6 veckor med saftsoppa och krämer så gäller det väl på magstackarn.... ingen tid på röntgen kom idag heller och jag som har läkarbesök inbokat första veckan i september...... imorrn kommer gänget som är i Rullsand hem och då är det slut på friden här hemma..... längtar efter mitt Lilla Hjärta <3 nu är det tid för WF och sen ner i myslådan...... Godnatt på er <3



2 kommentarer:

  1. Va härligt att du får ner maten bättre nu..klart att maggen säger ifrån i början.Har flåsorna försvunnit på händer o i mun? Hoppas det..hur mycket tabletter har du varje dag då?...usch gumman ♡ kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken underbar människa du är och hela din familj <3. Jag har följt din blogg sen i våras. Läser varje morgon. Ibland skrattar jag högt och ibland gråter jag. Jag stickar åxå. Nybörjare. Skulle vilja ha ditt mönster på fuskollar. Så fina så fina de du gjort.
    Du är en kämpe av det slagman inte tror finns.
    Stor varm kram till dig<3!
    Susanne

    SvaraRadera