Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 12 augusti 2013

En blåsar dag =)

varför ska det blåsa så mycket hela tiden..... jobbigt...... Fick en barnfri (nästan) dag i dag....Julia jobbade och Linnéa fick för sig att åka hem till Tobias ett tag och tog Ebba (förstås) och Ville med sig.... och Philip sov.....Men barnfriheten varade inte alltför länge.... Emma kom ut med Gofika och vi satt och handarbetade tillsammans i uterummet ,hon virkandes och jag stickandes på min 12:e bluffolle då nr 11 blev färdig sent i går kväll...... Emma berättade att hon vill följa med till Malmö och Ullas garnaffär i vår..... Emma stannade kvar på middagen....... Lars kom och hämtade henne..... Pappan,Linnéa,Ebba och Ville kom hem först vid 18 snåret..... då Pappan hämtat upp dom efter att ha kommit tillbaka från sin resa till Norrköping...Micke och barnen va över en snabbisfika för att lämna ett paket till pappan......bilder kommer sen va det va i paketet =) och jag vann tre bud på Tradera på lite fina knappar.... har haft en bra dag....men nu känner jag mig lite ruggig,nästan som feber.... och stackars Calle som fick fara till barnakuten igen med förmodad halsfluss...va ju inte längesen han slutade med penicillin mot just halsfluss.....är så glad...peppar,peppar ta i trä att Ville håller sig frisk.....nä nu är det dax för Giftpiller intaget...... Natti Natti


1 kommentar: