Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 1 augusti 2013

Då va det dax för giftpillret. ...

Kollade på Hawaii five -0 och en titt på nyheterna...... och nu är det dax för myslådan..... har haft en rätt bra dag lugnt och skönt... Syster Yster va över på försenat födelsedagskaffe <3 fick presenter ...en mini orkidé ,en så läcker grön porslinsgroda med guldkrona och fin choklad.....när hon gick hem började vi med maten jag och Linnéa som blev kycklingsallad med olika såser jättegott. Tim och Ludde va över en sväng.....vattnat har inte behövts här idag det har varit sol i 20 minuter och störtregn i 20 minuter varvat nästan hela eftermiddan...men imorgon skulle det visst bli finare igen..... min fina ballongblomma växer så det knackar,tänk fröna som säkert va runt 10 år...slängde ju bara ner dom i en kruka för att se om det blev ngt......och om det blev,så nu tar jag fröer så förhoppningsvis är jag på benen nästa sommar och kan sätta fler plantor.....Blev ju färdig med Tuvasvkofta idag och hann även bli färdig med en bluffolle....nöjd... så nu är en ljusblå bluffis på stickorna =) och så kom ju Main över med foppatofflorna hon lyckats fixa genom en gemensam vän på facebook som hade köpt dom på Öland och skickat dom till Malin....<3 nä nu ska jag snart sova upp tidigt imorrn och väcka sommarjobbaren =) Natti Natti på er <3




1 kommentar:

  1. Så fina saker du stickat och vilka härligt sommriga foppatofflor. Bästa skorna att gå i när det är sommar. Älskar dessa tofflor...
    Grodan är supersöt!
    Kram!

    SvaraRadera