Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 3 augusti 2013

Ordningen återställd. ......

då va den andra halvan av famljen tillbaka..... friden och tystnaden slut ....... men skönt att ha dom hemma igen.....har längtat efter mitt lilla Hjärta och få snosa på honom...Ebba och han luktar ju exakt likadant...men saknar honom när han är borta..... Idag har det varit jättevarmt men här har det fläktat på rätt bra ändå ...va lite rädd ett tag att min ballongblomma skulle ge vika.....Emma och Lars va över på lite bad och fika dom kom ju hem från Tylösand natten som va ..... Har suttit ute och stickat idag i skuggan nere vi Bodegan det fläktade bäst där,så jag blev färdig med nr 3 i Bluffis tillverkningen...... nu ska det intas giftpiller..... det blir några piller under en dag ca 15 tabletter men som tur är,är det bara 1 giftpiller om dan.....sen är allt det andra för att få upp alla mina dåliga värden i kroppen....... tur som jag har så funkar magen ännu med all medicinering.....näpp Godnatt på er ....nu ska det samlas krafter till en ny dag =)




2 kommentarer:

  1. Haha...förstår att friden va slut när alla kom hem;)..Du är inte dålig du;)..Ja skuggan måste man uppsöka hela tiden.Jasså 15tabletter om dan!! Tur maggen håller ja.Hoppas du får en fiin söndag vännen♡Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är på att sticka! Råder dig att sälja på tradera ! Och dessutom vilken kämpe du är!

    SvaraRadera