Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 4 augusti 2013

Nu flyttar jag.......

in och förbereder för en ny vecka innan det ska landas i soffhörnan och kolla på Varg Veum..... tycker faktiskt om den serien pappan i huset tycker inte om honom....... idag har det hänt en del måsten som Pappans rullskidepass med Team Sportia ,Veckans storhandling och rengöring av poolen....sen har vi bara myst ute hela dan...det har badats i poolen och fikats..... en bra dag.....men jag har fått tillbaka mina sår i händerna och nu har det tillkommit nya sår.....är som det går i skov...... så nu kliver jag in och fixar lite så jag kan med gott samvete glutta på tv'n och sticka på bluffis nr 4 ......


1 kommentar:

  1. Hej!
    Brukar läsa din blogg men har tidigare inte lämnat någon kommentar. Tänker mycket på dig!
    Vi är nästan i samma ålder och precis lika så har jag och så fått ett barn efter fyrtio.
    Du skrev en kommentar tidigare om föräldrars svek och något med kärleken till din syster. Jag reagerade, det är så det är för mig och min bror. Jag trodde nästan han och jag var ensam om den situationen.
    Kramar till dig fr mig!
    Katarina

    SvaraRadera