Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 11 augusti 2013

Ja då vänder vi detta veckoblad.......

och kommer in på en ny vecka och denna vecka handlar om stora provlämnardagen på Onsdag och om delar av dom proverna är okej Sprutan Sandostatin lar ...... idag har varit en slödag..... Pappan va ut på sitt rullskidepass med Team Sportia och när han kom hem så va det till att kolla centraldammsugarn som dog i Fredags.... min bäste vän =) Älskar att dammsuga..... och pappan konstaterade att motorn nog va helt slut,men han ska in till affärn imorrn och höra om det går att köpa en ny eller om vi måste köpa hela burken..... saknar min dammsugare.... =( Så jag hoppas den blir lagad fort...... Lyckades även idag bli färdig med en bluffis...... nu vet jag när marknaden blir av då jag kommer att sälja mina bluffisar.... den 8:e september.... och ja ....jag säljer bluffisar efter det datumet och tar även emot beställningar så mycket jag orkar.... Det är bara att höra av sig om man vill köpa en =) Bluffisar är så himla bra både för ung & gammal när det blir vrålkallt..... senare på eftermiddan kom Sara och barnen över på en fika.....mysigt...... Fixade Tacos till middag ,även om jag har sååååå jobbigt med blåsorna så pinade jag i mig maten för tacos är ju så himla gott....har fått nya blåsor på halsmandlarna så det känns som om jag har fått halsfluss....så jäkla drygt......... men min polare " Xylokain viskös" försöker hjälpa så gott det går......Åskan kom och dundra förbi på kvällskvisten också....och störtregn bjöds vi på med,hoppas slippa åskan inatt...... så nu vill jag önska er en God Natt......här ska det spelas WF innan Myslådan och JB <3

1 kommentar:

  1. Trodde jag var ensam om att älska att dammsuga:)sov gott från Sofie..

    SvaraRadera