Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 29 augusti 2013

Det började bra.......

efter att ha skickat iväg barnen till skolan och pappan till jobbet så va det bara jag hemma,ja förutom Tim och hundarna då men han har ju sitt rum i garagebyggnaden....och så sover dom lääänge.....Njöt av tystnad och lugnet...åh vad jag behöver vila mig från ljud....blir så stressad i huvudet av tonåringarnas tjaffsande....Ville och Zacke som härjar.... så den stunden idag va guld värd.....men sen slog huvudvärken from hell till.......kanske blev det för tyst =) ja ja lyckades fixa middag....och det blev wookad falukorv med lök,äpplen & pasta....supergott.... har stickat färdig Bluffis 26 idag...en barnbluffis i gladfärger....... Pappan for iväg på fotbollsträning..... jag klämde i mig värktabletter för att palla sitta uppe och kolla Broadchurch........ men nu blir det myslådan först Giftpillret..... Hallå JB komsi komsi =)


4 kommentarer:

  1. Stackare dej:(..Hoppas den gett med sej nu då! ..Jag förstår dej så precis att du behöver lugn o ro...Hoppas JB kommit alleredan till dej..mej missade han några tim i natt som var så nu är jag sååå trött oxå;) kram fina du ♥Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas huvudvärken har försvunnit. Du har väl nog ändå.
    Tittat bara in för att jag tänkte på dig!

    Ps.Dina polon är som de finaste regnbågar Ds.
    Hälsning!Anna

    SvaraRadera
  3. Hej, hoppas John Blund gjorde det han skulle. Och att huvudvärken gav med sej. Otroligt fina bluffisar du gör. Håller på med en nu, men det är så mycket jag vill göra. Finns så mycket fint på stickcaffét. Har en stor hög med saker jag vill göra ( mönster alltså :) ) Hoppas det känns bättre för dej idag och att du får lagom dos av lugn och rörelse runt dej. Kram Eva på stickkcaffét

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hittade din blogg av en slump, och har "tittat in" till dig då och då. Vi har några saker gemensamt; vi är nästan lika gamla och om jag förstått dig rätt så har du precis som jag "skruvade" föräldrar.
    Jag känner mig så ensam i det jag bär på att jag finner det som ett stöd att det finns fler. Även om jag naturligtvis inte vill att du (och ingen annan)ska vara drabbad. Tack och lov har jag min kära storebror, annars visste jag inte vad. Som du har din syster skulle jag tro.
    Det där med skitsnack och förtal upphör aldrig.
    Kära du, tänker ofta på dig.
    Kram
    fr
    Katarina

    SvaraRadera