Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 10 augusti 2013

i dag fick det bli en vilodag. ......

efter en vaken natt för att blåsorna värkte så i munnen så fick jag vilodag då Pappan for iväg på sin fotbollscup,Ville va ju hos Emma och Linnéa och Ebba åkte även dom in till Emma.... så för mig blev det en skön vilodag....tillbringade dagen i uterummet med stickningen...och lyckades bli färdig med Bluffis nr 9..Först vid 17 snåret kom alla hem då pappans lag gått till final och sen fick han hämta upp ungarna hos Emma..... så när dom kom hem blev det lite kräftor,pain riche,skagenröra,ost och Brie/salamipaj....... Sen har jag kollat runt lite om att skaffa fadderbarn.... Plan och SOS barnbyar är dom jag funderar på....... eller så blir det bägge........ Ville är heltänd på det.....Vann bud på knappar idag också,såg det nu =) kul..... sen har jag satt upp ett mål som jag ska göra Åka ner till Malmö och hälsa på i Ullas handarbetes affär Ulletuss klicka på namnet så kommer ni till hennes blogg..... Pappan har sagt att han ställer upp och åker med...då blir det tåg ner.....spännande... men först ska det sparas ihop till en handlingskassa ...man är ju inte allt för rik när man går sjukskriven på en halvtidslön...men nu ska här sparas..... och så hoppas jag att jag kommer att orka med det i framtiden..... kul att ha ngt att se fram emot =) nä nu ska det äckliga giftpillret intas och sen ner i myslådan innan biverkningarna kommer..... Tjohej höres imorrn =)


4 kommentarer:

  1. Du gör helt rätt ha nya mål att se fram emot, visst är man lycklig när man har nya nystan att klämma på ;-).
    Håller alla tummar jag har för dig <3 kram Virre

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna allt jag kan att du kommer iväg till Malmö!!!! De är du värd!

    SvaraRadera
  3. Fast din blogg berör med så mycket smärta,så blir jag glad
    av att titta in och se alla dina fina alster och fina stickningar.
    Du förmedlar en sådan positivitet i allt det svåra.
    Härligt att ha ett mål att se framemot.
    Hälsningar! Anna

    SvaraRadera
  4. Såå fina bluffisar:) åh va kul att planera en sån resa för dej o gubben. ..kramelikram på dej♡ Gunilla

    SvaraRadera