Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 14 augusti 2013

Ledsen och trött........

ledsen för att jag inte fick ta mina sprutor idag....vet ju hur viktiga dom är.....men vi låter kroppen få en vecka att återhämta sig och tar nya tag på Onsdag nästa vecka...nya prover som jag hoppas har blivit bättre......förstår nu varför jag är så trött ,blodvärdet HB va 100 så det är ju lite lågt.....sen fick jag besked om att Magnetkameran är stängd i 3 veckor så en remiss är skickad till Ersta sjukhus i Stockholm i hopp om att få en tid där till Mr röntgen innan mitt läkarbesök,då allt ska kollas hur alla tumörer i kroppen reagerat på Afinitor och Sandostatin lar.... så det blev en väääldigt seg dag har inte varit på humör för ngt alls....hoppas det känns bättre imorrn....Fick iallafall Bluffis 13 färdig och fortsätter på nr 14.....Fick ett gäng fina knappar idag vunna bud på Tradera,blev jättenöjd med dom...... nu ska jag försöka koppla ner här och sova..... Godnatt önskar jag er <3




8 kommentarer:

  1. Tänker på dig och känner med dig.Det kommer säkert gå bättre nästa vecka.Håller tummarna.Kram från en av dina läsare/Sofie

    SvaraRadera
  2. ♡...Natti gumman ♡Gunilla

    SvaraRadera
  3. Tänker på dej...klart du är trött med så låga värden...Hoppas du fått sova inatt nu.Du ÄR så tapper♡ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Vilken otur, hoppas det är bättre vid nästa provtagning. <3 kram Virre

    SvaraRadera
  5. Känner med dig, förstår att det blev oro för den uteblivna sprutan.
    Nu håller jag tummarna att det blir av till veckan.
    Hoppas dagen blir skaplig ... du får sitta bredvid din fina kisse!
    Hälsning!Anna

    SvaraRadera
  6. Många varma och stora styrkelramar till dej!

    SvaraRadera
  7. Tänker på dig hoppas att värdena blir bättre till nästa vecka. Du är så stark o tapper Kram från en läsare Yvonne

    SvaraRadera
  8. Du är fantastisk. Tänker på dej, och håller tummar att allt kommer gå bra. Kram Eva/stickcaffét.

    SvaraRadera