Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 18 januari 2012

BEN10........





Lilla Guldklimpen har ju varit tokig i Ben10 figurerna och har ju hur många som helst....men senaste tiden har det varit Super Mario som bränt i hans lilla huvud.....i går när dom va in och köpte spelet Oblivion så såg han ju Ben10 spelet......i dag när han kom hem från lekis så överraskade jag honom med att han skulle få åka in och köpa det......snacka om lycklig kille som tog emot pappan när han kom hem från jobbet.....Snälla pappa kan du skjutsa mig in till Elgiganten.....Mamma har lovat mig ett spel....och så log han det raraste bara han kan göra och då föll pappan för det....och åkte in till stan....Nu ska han nattas lilla Guldklimpen och jag ska sätta mig och sticka ett tag och invänta långfilmen på 6:an...The Bourne supremacy.....känner mig konstig idag......stressad i huvudet......har tänt lite myspys runt om i huset......är så mysigt med ljuslyktor......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar