Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 16 januari 2012

Vill inte......

men vet att jag måste......idag står det återbesök till kirurgen på agendan.....bara görat.....sen efter ska jag åka förbi Tallen och lämna in lite papper och få julklappar....iallafall ngt kul att se fram emot idag =) Sen är det nog hem och vila för hela slanten...misstänker att jag kommer att va ganska slut efter den resan.....Ville vill inte gå till lekis idag....han tycker inte det är ngt kul där säger han......men jag får inte ur honom vad som är fel........vet en grej som han tycker är jobbig...och det är en kille som går i trean och är sååååå jobbig på både Ville & Calle.....Malin har ju pratat med fröknarna om det ....och denna kille gör skit bakom ryggen på folk....en ögontjänare....såg i lekparken nere i Gunsta i somras hur denna kille höll på så jag va ut och röjde med ungen.....men har man ingen mamma som bryr sig så måste ju skola m.m göra det tycker jag......men men ska ringa skolan och ta ett samtal med dom om denna grabb........Nu lite morgonkaffe,fixa fram kläder till Guldklimpen,sen fixa mig själv.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar