Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 21 januari 2012

Små jobbig natt.......

Stackars Ville Plutten.....somnade väl hyffsat vid tio i går kväll.....Emma låg ju inne hos honom för att hjälpa till nu när han är dålig.....kvart i tre kom Emma och hämta mig för då va han ledsen och hade ont i halsen......jag mitt dumma nöt sa då att om vi ger dig en alvedon-supp så kommer det onda gå över och du kan sova igen......men det utlöste ju värsta host-slem-attacken på honom så vi va tvugna att öppna ytterdören och låta honom andas in kall luft och lugna ner honom för det slog stopp i halsen på honom och så fick han upp slem....efter vi fått honom lugn så bäddade vi brevid mig i min säng.....och sen har han legat och rosslat hela efternatten....stackars liten......läskigt va det när han inte fick luft...Just nu ligger han och rosslar i min säng.....skönt när han vaknar så man kan sätta honom upp......

1 kommentar: