Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 22 januari 2012

Sköna Söndag...........än så länge........



Så skönt fick i Lilla Hjärtat både alvedon och penicillin utan allför stora protester....lite gnissel är det ju.......jag kontaktar vårdcentralen imorgon om att få penicillin till mig med.....är ju lättare att prata med dom som vet om min situation....fick även i Ville  gröt i dag....och så har han fått i sig lite rökt skinka vilket är en av hans favoritmat.....men jag förstår att det är svårt att äta med så tjocka halsmandlar.....så man är ju glad för varje smula han får i sig nu......annars är här en lugn och skön förmiddag.....jag sitter och stickar vid köksbordet och Emma sitter med Ville i Tv-Rummet och busmyser.......har ju snöat lite i natt och nu skiner solen det är så vackert ute......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar