Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 20 januari 2012

Jahaja....få se vad detta leder till då..........

så typiskt......I går fick ju Ville vara hemma för att han hade lite feber på morgonen....han satt mest och kollade på tvn,och spelade lite Ben10.....men senare på eftermiddan så blev han helt utslagen....låg i sin säng...ville inte ens hålla på med min surfplatta....DÅ ÄR HAN DÅLIG.....misstänkte igår att han kanske har halsfluss på G igen.....han va väldigt tjock i halsen......Pappan ska ju iväg idag och över helgen upp på skidträningsläger i Harsa och Emma ska bo här för att hjälpa mig......jag orkar ju inte själv med allt här hemma....men om han har halsfluss så måste vi ju in till doktorn med Lilla Hjärtat.....Vi ska snart väcka honom för att se hur han mår.....han har varit orolig i natt så pappan fick ligga inne hos honom....hoppas innerligt att det bara är en vanlig förkylning....men efteson Philip har varit så dålig i sin halsfluss så skulle det inte förvåna mig om det är det igen......i dag ska doktorn från Länna VC ringa och kolla hur det är med Philip...han hade haft en sänka på 114 när han va där....så dålig va han.......annars blir det en lugn dag här......Emma kommer mot kvällningen....är så GLAD ATT HON KAN HJÄLPA TILL.....åhhh jag vill inte känna mig så här....jag vill orka som jag alltid gjort....VARFÖR ???????

2 kommentarer:

  1. Kikar in och hälsar Go'Morron!!!
    Det är alltid jobbigt när dom små liven är sjuka.Ännu jobbigare är det när man själv mår pyton.Tyvärr så kan man ju få halsfluss flera gånger.Hoppas att du klarar dej.Önskar av hela mitt hjärta att du får en dräglig dag,Kram.♥♥

    SvaraRadera
  2. Hoppas att de "bara" är en vanlig förkylning!!! KRAM

    SvaraRadera