Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 22 januari 2012

Här sitter jag.......

och alla andra snusar så gott.....bara Villes snarkningar man hör ...stackarn....han vaknade till några gånger inatt och hade slem i halsen......nu ska vi bara trilskas ner medicinen idag.....åh det är så bökigt......Fick hem alla barn ordentligt i går kväll och Emma kom hem och va mer än supernöjd tror jag över sin vernissage,hade sålt en hel del tavlor...men vi får prata mer om det idag ....jag va ju på väg i säng när hon kom hem....funderar på att ringa doktorn som va här i går och skriva ut en omgång penicillin åt mig så jag har hemma eller börja ta direkt....i förebyggande syfte.....är LIVRÄDD att åks på halsfluss nu....min hals har det jobbigt nog ändå just nu efter operationen....har ju haft Ville legat och flåsat på mig nu ett par dygn......tror att en kopp kaffe skulle sitta fint nu.........

1 kommentar: