Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 27 januari 2012

Nästan klara......


Satt ju uppe i går och kollade filmen på sexan....som slutade 23.00 så jag hann nästan klart två ärmar till Isaks tröja...bara en rand klar så är den färdig....så nöjd....va ganska trött när det va dax att gå i säng.....spelade lit Word Feud på mobilen i sängen innan jag la mig....mitt i natten vaknade jag upp med andan i halsen....skitläskigt...vet inte varför ...men va tvungen att gå upp ett tag och då va klockan 02.00...sen va det jobbigt att somna om......Idag är tre kids hemma....Linnea,Philip & Ville.....Skönt att inte vara ensam....förut längtade jag att dom skulle gå iväg så man fick dagen för sig själv med städ och röj och allt va klart när dom kom hem.....Nu känner jag helt tvärtom....fattar ingenting....men får lätt panik när jag känner att jag ska vara själv.....I dag hoppas jag på att börja på Tuvas tröja ....pratade med Sara om min ide till färgställning på den och hon tyckte som jag.....nu lite morgon kaffe...sen ska här i maklig takt röjas......så mycket jag orkar......Pappan ska veckohandla idag också......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar