Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 20 januari 2012

Här händer inte mycket.....vi tar det bara lugnt.......





Ville är inte bra...men vi avvaktar nog ett doktorsbesök till i morgon....är ju tvungen att ta hem Hemläkarjouren eftersom pappan är uppe i Harsa.....börjar nästan misstänka att han har scharlakansfeber ??????????? Men vi myser framför tvn idag....Har bakat en kladdkaka till fikat nu vid tvåtiden......men det va en pärs ....vet inte varför jag känner mig så här himla slut just nu.....är lite orolig också för att vara själv hemma utan pappan......även om Emma kommer sen så är ju pappan även för mig när jag mår dåligt min trygghet.......som tar hand om allt här.....Tog mig i kragen och började sticka halsenkragen på min tröja =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar