Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 26 januari 2012

Sitter här.......


sitter här och dricker mitt kaffe och kollar lite bloggar,facebook och spelar lite Word Feud innan det ska röjas lite.....har sprutat toan full med medel och duschkabin så inväntar att få få och tvätta bort det......Ville och Philip blir ju hemma idag så det är lugnt nu på morron...bara tjejerna som ska iväg....Tim åker ju så tidigt så honom ser man knappt......Sömnen inatt va katastrof....somnade till nån timme innan larmet gick.....tankarna for i skallen om allt möjligt....mycket jobbiga tankar.....om vad som nu ska hända med allt...förbereder mig ju för det värsta scenariot.....och den som hela tiden dyker upp i mina tankar är Lilla Hjärtat....hur han ska hantera allt om det blir dåliga besked....han är ju bara 6 år ........Och älskar sin mamma som han sa i förrgår när jag skulle in till Ackis....Du kommer väl hem igen sa han när han hörde att han skulle ha barnvakt medans jag va iväg...Du kommer väl hem igen...........=((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar